end of the line - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mandy Schouren - WaarBenJij.nu end of the line - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mandy Schouren - WaarBenJij.nu

end of the line

Door: Davy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

24 Februari 2013 | Australië, Cairns

Beste mensjes! Davy hier..

Om jullie op de hoogte te houden even een kleine update.
Ik zal eerlijk zijn en zeggen dat Australie door een aantal redenen op dit moment niet is wat ik wil en dus voor mij het echt niet waard is om te blijven. Mijn vlucht naar mijn dierbare thuis staat geboekt a.s. maandag om 16:15 uur.

Mijn reis zover: 6 dagen in Malaysia en 4 maanden ben ik Australie geweest en hier heb de mooiste plaatsen gezien. Voor het eerst heb ik mogen duiken in tropisch water van Malaysia en kunnen genieten van al wat het onderwaterleven te bieden heeft. Het prachtige Tioman Island en de Malaysische keuken, Heerlijk!!

In Australie de Whitsunday Islands en Whitehaven Beach, letterlijk een paradijs op aarde! Kamperen op het onbewonde eiland "Pelorus" en het duiken met RAD. Ik heb ongeveer 12x gedoken rondom Pelorus en heb de mooiste wezentjes gezien en gelukkig ook vele die ik zo graag WILDE zien!: Haaien, zeeschildpadden, Koraalduivels, de blauw gestippelde pijlstaartrog en vele kleurrijke zeeslakjes!
Ook op het land valt er natuurlijk veel te ontdekken, zo heb ik een aantal diersoorten in het wild mogen zien: Koala's, Kangaroos, Monitors, Spinnen en werden we ook bijna aangevallen door een common tree snake! Kicke! blijkt dat deze slang niet giftig is ;) maar anyway.. ik houd het kort: ik ben over een paar dagen thuis en voor iedereen de meer wil weten ( waar ik natuurlijk wel op hoop ), je bent meer dan welkom voor een lekker koffietje en een shitload aan foto's :D ow en mocht je je afvragen waar mijn FB gebleven is? nogmaals.. kom alsjeblief op bezoek zodat ik jou persoonlijk kan vertellen hoe mijn reis was :)
Australie is een super mooi land en ik beloof dan ook dat ik een keer terugkom op een toeriste visum voor 3 maanden om dan te kunnen zien wat ik nu ga missen. Daarbij heb ik helaas geen geld meer voor een Didgeridoo dus vindt ik dat ook wel een goede reden om een keer terug te gaan! :)

Voor de mensen die mij gesteunt hebben in het maken van deze reis, Thanks!! I owe you.. ik ben een ervaring rijker en daar ben ik dankbaar voor. Voor degene die verwacht hadden dat ik binnen 6 maanden terug zou zijn.. Gefeliciteerd! :D anyway..

Hier eindigd dus mijn avontuur in Australie, maar Ozzie?! You still owe me another adventure. See you in the future..

Onderweg naar huis naar mijn dierbare! Mis jullie en dat hoef ik gelukkig niet lang meer :)

See you back home!

  • 24 Februari 2013 - 17:42

    Laura:

    Mooi geschreven Davey. En wee, de vriendinkes van dien zuske, komen zeker un kier langs um dien verhoal te huren. We zien benieuwd. Fijne reis en geniet van dien thoeskomst!!

  • 24 Februari 2013 - 17:57

    Jennie (Jet):

    Davy!!

    Wat gezellig desse weer teruuk kums :)

    kumse wel n kopje koffie drinken beej de raay moandaag dan ??

    Kus

  • 24 Februari 2013 - 17:58

    Jennie:

    ik bedoel natuurlijk dinsdaag ;) moandaag zalse nog wel neet heej zien ;)P

    haha

  • 24 Februari 2013 - 20:47

    Lennie:

    Goede terug ( home) reis! Welkom thuis, see you Soon!

  • 24 Februari 2013 - 20:47

    Tamara Peeters:

    Ohh Deefje! Dat komt echt als een verrassing, heb net nog gereageerd op de laatste post van Mandy op deze site!
    Ik was op zoek naar jouw facebook ivm een foto waar bij stond 'davy's last night in australia' en dacht: ''toch maar even op de waarbenjij.nu site kijken..."

    Toch supertof dat je dit avontuur aan bent gegaan! Ik (als echte huismus) heb echt superveel respect voor jou, ik zou het zelf nooit durven!

    Hopelijk zien we elkaar gauw een keertje (op een meeting van de ex-chateau-de-raay-crewleden?), want ik ben heel benieuwd naar je verhalen.

    Goede reis! Groetjes Tamara

  • 24 Februari 2013 - 20:55

    Linsey:

    He Dave was dat nu einde mooie verhalen en foto's van je maar begrijp je besluit..... een heel goede terug reis en kom wel een x kopje koffie doen bij mam om jouw leuke verhalen te horen.

    Groetjes Linsey

  • 24 Februari 2013 - 22:00

    Niezzzzz:

    Dave.....Wekom truuk!!!! we zeen en spreke os wel!!

  • 25 Februari 2013 - 07:44

    Jeanne:

    Ha Dave,
    We komen heel snel voor een bakje cappuccino van jou.( eindelijk weer iemand die hem kan zetten) En al je ervaringen te horen.
    Fijn je binnenkort weer te zien.
    Liefs tante Jeanne en ome Henk

  • 25 Februari 2013 - 10:13

    Siem:

    Hey Dave,

    Toch fijn detse die dingen allemoal mei hees gemaakt! Enjaa alse die dingen geis misse vange we dig wel op ;)
    Fijn desse weer truuk kums jong! Reizen is leuk maar kumt altied zo'n moment.. det weit ik nog wel van toen ik weg waar ;)
    Bin wel benieuwd noar dien verhaol, dus tot snel!

    Fijne reis!

    Groetjess

  • 25 Februari 2013 - 10:22

    Rick V Rens:

    Deze weak een pilske bee chris ;)

  • 25 Februari 2013 - 11:57

    Thea Joppen:

    Hoi Davy,

    wat fijn dat jouw terug reis begonnen is.
    Ik hoop dat je veel foto's hebt gemaakt van de plaatsen oa. Cairns enz.
    waarschijnlijk plaatsen die Silvia niet meer zal zien, aangezien er 4 dagen regen is voorspeld en zij haar toer na 1 maart af zou maken is het nu de vraag of dit alles nog door kan gaan of dat Rainbow Beach weer ingesloten wordt en er niemand weg kan.
    Petje af voor alles wat je ondernomen hebt en de besluiten die je genomen hebt.
    Ben blij dat binnenkort hier de Davy weer binnen wandelt met zijn lach op z'n gezicht.
    Hoop dat je reis voorspoedig verloopt en je nergens in de problemen komt.
    Peter is vandaag nog in Dublin, maar komt vanavond terug.

    Groet Bruno, Thea, Peter, Silvia en Linda

  • 25 Februari 2013 - 16:50

    Franca En De Rest Van De Gosjes ;-):

    Dave, kom maar lekker in os erm , we zeen dig in ut weekend wel. Dieke knoevel van os allemaol
    Leefs Franca

  • 25 Februari 2013 - 19:23

    Lia:

    Goh Dave ik schrik toch wel van dit bericht,ik had het dan eerder verwacht,nu eigenlijk niet,maar je hebt een goed besluit genomen,als het niet meer is zoals jij verwacht had,kun je ind. beter nu naar huis gaan en ooit weer eens met nieuwe plannen terug gaan.En dan de dingen gaan doen die er nu niet van komen.
    En inderdaad super dat je dit avontuur beleefd heb zover ( ook ik zou het nooit durven).
    Kom zeker een keer foto`s kijken en verhalen horen onder het genot van een bakkie.
    Wens je vanuit ons kikkerlandje een heeel erg goede reis terug,en alvast welkom thuis. groetjes lia

  • 27 Februari 2013 - 16:59

    Lizette:

    Heej Dave, schrok even toen ik hoorde dat je terugkwam, dacht dat er iets was gebeurd.
    Maar je hebt je hart gevolgd, en dat is goed. WELKOM TERUG. Ik kom zeker een X een lekker bakje halen, en naar de foto's kijken. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 03 Aug. 2012
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 79516

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2012 - 14 Oktober 2013

Exploring life in Australia

Landen bezocht: