First days on my own in this awesome journey! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mandy Schouren - WaarBenJij.nu First days on my own in this awesome journey! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mandy Schouren - WaarBenJij.nu

First days on my own in this awesome journey!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

27 Februari 2013 | Australië, Cairns

Lieve mensen in het besneeuwde Holland

Even een kort verhaatlje vanuit Australie...

Zoals jullie gelezen hebben heeft Dave besloten om terug naar huis te gaan. Afgelopen maandag heb ik hem naar het vliegveld gebracht en is hij als het goed is nu lekker terug thuis bij zijn lieve familie waar hij zo naar verlangde!

Ik heb mijn eerste twee nachten alleen in Australie geslapen op the Falla, het schip waar ik vrijwillig een paar dagen op mee geholpen heb. Dit is erg gaaf! En helemaal gratis inclusief douche, wc en wasruimte op de marina. Mijn poets baantje bij de backpackers is vergeven aan nieuwe meisjes, omdat ik nu een baan heb. Ik mag daar wel mijn koffer op kantoor laten staan, mijn eten in de koelkast en mijn auto voor de deur, dus das wel erg fijn!!
Afgelopen week heb ik 3 dagen gewerkt en als het goed is krijg ik morgen mijn eerste loon :p
Morgen ga ik mee op the Falla omdat ik niet bij Reef Expierence hoef te werken. Vind het wel zo netjes om dan ff op de boot te helpen omdat ik er zolang als ik wil gratis op mag slapen!
En daarna mag ik als er niks veranderd (wat op de avond van te voren nog kan) 5 dagen aan een stuk werken! Hoop dat het zo blijft, want dan kan ik een beetje centjes bij sparen om weer verder te reizen!
Want dat wil ik graag doen tegen het einde van Maart :)

Het is even vreemd om nu alleen hier te zijn, maar ik heb mijn hart gevolgd om hier naar Australie te gaan en geniet van ieder moment!!
En Dave heeft zijn hart gevolgd om terug naar huis te gaan!
Dus het is de beste optie voor ons beide en kunnen nu beide gelukkig zijn door onze eigen weg te volgen!

Helaas is het onderdeel van mijn laptop nog steeds niet binnen en kan het nog wel 2 weken gaan duren :( Dus vandaar mijn korte verhaaltje, ik zit hier in een bookings kantoor en mag even gebruik maken van hun internet en computer!
Hopelijk is mijn laptop snel klaar en kan ik jullie weer verblijden met mijn verhalen en foto's!!

Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!

En tot snel weer xxx

  • 27 Februari 2013 - 12:54

    Linda:

    Hoi Mandy,

    Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Jammer dat Dave terug naar huis is maar zo kunnen jullie even allebei je eigen ding doen.
    Ik hoop dat het verder goed met je gaat en je goed oppast nu je alleen bent, maar dit is wat je al zo lang wilde doen de wereld verkennen lekker rondreizen niks moet en je kunt lekker zelf beslissen.
    Ik hoop dat we je dit jaar weer terug zullen zien maar tot die tijd veel rondreis plezier en hou je taai!!!

    Gr XXX linda

  • 27 Februari 2013 - 17:29

    Anita & Louis:

    G'day meid

    goed te horen/lezen dat alles goed met je gaat. het is toch ff wennen dat je nu alleen bent.
    maar zo te horen lukt dit wel.

    slapen op de boot. hoe vet is dat. je wordt in slaap gewiegd, net als vroeger.
    tjee dat is lang geleden. hoop dat t met t werk ook goed gaat en dat je genoeg centjes
    mag verdienen zodat je straks weer een stukje verder kunt gaan en nog meer moois
    kunt gaan bekijken in dit mooie land.

    ben benieuwd naar je volgende verhalen.
    heel veel liefs, kusjes en knoevels van ons.

  • 27 Februari 2013 - 17:43

    Tonny Houben:

    Goh Mandy wat jammer dat je nu alleen bent maar aan je verhalen te zien zul je dat best redde
    maar met z'n tweeje is natuurlijk altijd gezelliger
    ik geniet nog steeds van je verhalen en blijf je zeker volgen.
    Hopelijk bevalt de baan je en kun je daar je inkomsten weer mee aanvullen zodat je straks weer lekker
    verder kunt trekken en wij weer leuke vehalen van je kunnen lezen.

    Heel veel groetjes en tot het volgende verhaal
    knuffel Tonny

  • 28 Februari 2013 - 11:39

    John:

    hoi mandy,wat lees ik nu dave naar huis zal wel even wennen zijn,maar ik ben niet bang dat je het niet red,je bent er sterk genoeg voor om door te zetten,je moet wel goed op je passen,ik ben trots op jou dat je de droom die je had toch zo door wil zetten,maar vergeet nooit dat het geen schande is als je naar huis wil.maar geniet van alles wat je mee maakt dat is belangrijk dat zal je nooit niemand meer af pakken.ik ga lekker iedere dag naar de fitnis ben nu al 23 kilo afgevallen,maar voor de rest mis je niets hier in nederland alleen maar crisis,dus geniet er nog maar lekker van pas wel goed op je zelf. gr john.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 03 Aug. 2012
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 79643

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2012 - 14 Oktober 2013

Exploring life in Australia

Landen bezocht: