The night before... - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Mandy Schouren - WaarBenJij.nu The night before... - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Mandy Schouren - WaarBenJij.nu

The night before...

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

14 Oktober 2012 | Nederland, Venlo

Over een paar minuutjes ga ik heerlijk slapen in mijn bed hier thuis...
ik ben heel erg benieuwd in hoeveel verschillende bedjes in de komende 365 nachtjes mijn ogen dicht ga doen!

De koffers staan er helemaal klaar voor, de duikbagage ingepakt, mijn kleren voor morgen liggen al netjes klaar ;)
En dan is het morgenvroeg al zover, dan gaat het grote avontuur beginnen, met de auto richting schiphol....
haha ;) waar we het vliegtuig instappen dat ons naar Malaysie gaat brengen!

Vanavond hebben we met de familie's heerlijk gegeten bij Central.
Ik vond het erg leuk, gezellig en fijn om met deze dierbare lieve mensen 'The night before' te delen!

Gisteravond hebben we een geweldig, fantastisch en ontzettend mooi feest gehad!!!
Hoe zenuwachtig en gestresst dat ik 's middags was omdat we (voor mijn gevoel) veel te weinig tijd hadden en nog zzoooo veeeeel moesten doen....
zoveel heb ik van gisteravond genoten!!!
Gelukkig was Dave een stuk meer relaxed dan ik, maar ook hij heeft ontzettend genoten van gisteravond.
Ik wil dan ook iedereen namens Dave en mij heel erg bedanken voor jullie komst, de gezelligheid die jullie ons gebracht hebben, de finaciele sponsering, de tranen, de happy smiles, de kusjes en de dikke knuffels die we van jullie allemaal gekregen hebben!!

Morgen om 12.00 uur brengt het vliegtuig ons naar Kuala Lumpur in Malaysie en vanuit daar horen jullie zeker weer van ons!!!

Slaap lekker allemaal
xxx

• 15 Oktober 2012 - 00:27

Wendy:

Goede reis! En tot horens meid! Dat je maar heel gelukkig wordt daar!! En wens Dave ook ontzettend veel plezier van me! XxX

• 15 Oktober 2012 - 00:53

Peter De Man:

Helaas julie niet persoonlijk een goede reis en verblijf kunnen wensen, daarom bij deze.
    Heel veel plezier en een fijne tijd.

• 15 Oktober 2012 - 08:05

Will.boom:

Hoi Mandy ,

Een hele goede reis en geniet van alles!
    En nu het avontuur tegemoet !!!
    Heel veel plezier voor jullie allebei.

• 15 Oktober 2012 - 12:23

Jos En Annie Wilmer:

Daag Mandy,
    Wil winse dich hiel vuul succes en natuurlijk auk vuul plezeer in Down Under. Geneet dervan en weej zulle nao dien verhoale oetkieke. En weej zulle Pap en Mam heej wal ein bietje in de gate halde
    Annie en Jos

• 15 Oktober 2012 - 19:25

Vasek:

Hallo Dave & Mandy,

We zijn net terug van Schiphol, hebben nog " effe " gewandeld langs de zee.

Daarna zijn we met z'n allen in Blerick naar de friettent geweest.

Groetjes van ons allemaal

• 15 Oktober 2012 - 21:24

Louis & Anita:

T is al een half jaar geleden dat jullie het ticket boekten en we er n wijntje op dronken om op jullie vakantie te proosten. Toen dachten we dat n half jaar nog lang zou duuren, maar wat vliegt de tijd.
    Al je vrijeltijd heb je gestoken in het waar maken van jou/jullie droom.
    We hebben n top weekend gehad een super feest en n heerlijk etentje met z'n alle.
    Vandaag dan het groote afscheid, hoe moeilijk ook, het voelt goed dat jullie dit samen gaan doen.

Na dat we afscheid van jullie hadden genomen, hebben wij nog n flinke kop koffie gedronken aan onze stamtafel. Was ook wel ff nodig. Daarna zijn we naar Bloemendaal aan zee gereden, hier hebben we eerst lekker zitten lunchen, ik met heerlijke hollandse erwtensoep ;-) toen hebben we nog lekker langs de zee gelopen.
    Heerlijk uitwaaien, handschoenen aan, sjaal om, Brrrr koude wind.
    Tja ons koude kikkerlandje zijn jullie ontvlucht, jullie kunnen straks lekker op de slippers en in n hempje genieten van n zomers temperatuurtje, mmmm
    Thuis gekomen hebben we gezellig met z'n alle n frietje gegeten en nu zitten we op de bank met n kopje thee en de verwarring op de21.

Nog n paar uurtjes en jullie zijn in Malaysie en gaan op zoek naar jullie eerste slaapplek , hopelijk net z'n lekker bedje als thuis.
    Heel veel plezier en heel veel gaan genieten van de eerste dagen in Malaysie. Maar dat zal wel als jullie ons verhaaltje lezen ;-)

Hiel veul knoevels van os ♥

• 15 Oktober 2012 - 21:49

René En Liel:

Nao un geslaagd feesje zaoterdaagaovend ziet ge dan now ech onderwaeg! Weej winse ôch allebei det wat ge dr van verwach. Wat vuul minse waalens winse, gaot geej ech doon en det vinde weej ech top en gedurfd! Weej haope det al ôch druime in vervulling gaon en det ge ut gelök dao vindt. Succes!!!

• 15 Oktober 2012 - 22:21

Linda Van Den Berg:

Hoi Mandy, jammer dat we ons niet meer gezien of gesproken hebben, ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier en geluk toe. En geniet ervan dan zien we ons volgend jaar wel weer. We hebben ons lang niet gesproken en we hebben veel gemist van elkaar wie weet kunnen we dat volgend jaar weer oppakken heel veel groetjes xxxx uit Venlo

• 16 Oktober 2012 - 20:15

Ingrid:

heel heel veel geluk,plezier,avontuur en dingen die jullie gaan zien, die ze nooit meer af kunnen nemen.
    MENSEN GENIET ERVAN !!!!!!! XXXXXXXX

• 17 Oktober 2012 - 10:06

Alda En Ard:

Hallo Mandy en Dave.

Jullie grote avontuur is begonnen. We gaan jullie reisverslagen zeker lezen.
    Heel veel plezier toegewenst geniet ervan.

• 17 Oktober 2012 - 15:44

Wendel:

G'day mates!
    Ik wens jullie immens veel plezier, leermomenten en prachtige ervaringen... it's gonne be a year you'll never will or can forget! Cheers, Wendel